Varit slarvig med uppdateringen

Det som från början var tänkt att bli lite av en fotodokumentation av mina hoyor har visst stagnerat till att enbart vara en minneslista för mig själv... jag har en del bilder men jag tar mig inte tiden att lägga in dem tyvärr. Nåväl, här är iallafall en uppdaterad lista:
 
H. aff. engleriana
H. australis
H. australis spp tenuipes (Lisa)
H. bella (eller lanceolata?)
H. buotii
H. candata
H. carnosa
H. carnosa compacta
H. carnosa var. carnosa x publikalyx 
H. carnosa variegata
H. chinghungensis
H. clandestina
H. coriacea
H. curtisii
H. cv. Mathilde
H. danumensis
H. diptera NS05-24
H. erythrina
H. flagellata
H. fungii
H. globulifera
H. golamcoiana (golamcoana?)
H. imperialis "Mary´s Cottage" from Palawan
H. kerrii
H. kanyakumariana
H. kenejiana
H. limoniaca
H. limoniaca from New Caledonia
H. linearis
H. lobbii (IML 1524)
H. loyceandrewsiana
H. macgillivary
H. meredithii
H. mindorensis
H. minibelle
H. multiflora
H. multiflora (variegata) 
H. nummularioides
H. pachyclada
H. paziae gps 10032
H. pubera
H. pubicalyx Silver pink
H. retusa
H. rotundiflora
H. sp.aff lacunosa
H. sp.aff walliniana
H. sp. cf erythriana gps 10143 
H. sp Chiang Mai
H. sp. TN09-009
H. stoneana
H. thailandica
H. wayetii
 
Det kan tyckas vara en del, likväl är det några som fattas mig, de som inte trivdes här med min skötsel (eller brist på densamma...)
RIP
H. finlaysonii "nova"
H. sp. IPPS 8875

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0