Lillebror i ringsjal igen...

Den här ringisen bytte jag till mig mot en annan ringsjal, som man fick som premie då man prenumererade  på en föräldratidning. Var aldrig så för tjust i den så jag bytte till mig den här istället, jag tror att den är köpt från Tradera av någon som syr upp ringsjalar och säljer.
Den är riktigt tunn och smidig och har en praktiskt lien ficka på svansen där det får plats en blöja och lite småplock.
Här sitter ringarna egentligen lite längre ner än vad jag vill ha dem, men jag skulle inte bära så länge så jag var inte så noga då jag satte i honom.


På fickan har den lite bling också *s* och nej, det är INTE jag som har blingat ;-)


Kommentarer
Postat av: Jinxan (JinxLinda)

Åh vad snygg den är! och guldklimpen i sjalen var ju ännu finare :loving:

2010-04-07 @ 10:07:08
URL: http://jinxan.se/blogg/
Postat av: [email protected]

Ja, både L o sjal är så fina! I o jag har de senaste veckorna blivit otroligt förtjusta i att bära "japanskt" i ringsjal

2010-04-08 @ 22:20:13
Postat av: maria

Vad trevligt med en sjalblogg :)

2010-04-10 @ 08:00:16
URL: http://lillalivetstort.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback