Ella roo La rae

En liten tröttis hämtar en tutte och en sjal och ber om att få sitta på ryggen medan jag lagar mat. Vad säger man om det? Iallafall jag kan inte säga nej till en sådan önskan!
Den här gången hade hon hittat igen Ella roo La rae, den första vävda sjalen jag köpte. Lilla goshjärtat!



Det tog inte lång stund så hade hon somnat. Typ tio sekunder eller så skulle jag tro *s*



Och förutom att jag har världens gosigaste och finaste ungar (helt opartisk... *s*) så har jag ju några av de finaste sjalarna också. Tycker ju jag förståss!

Ella roon är en tunn sjal, den är vävd i tuskaft, har fransar och är jätteskön på sommaren. Jag har även en Ella roo Aloe, den är ljust beige med en anstrykning mot grönt. Har haft en Elsa också, brunrandig och nougatig, men den sålde jag till en kompis som blev kär =)

Kommentarer
Postat av: Jinxan (JinxLinda)

En ny favoritblogg :app:

2010-03-29 @ 09:08:27
URL: http://jinxan.se/blogg
Postat av: Marie

:app: Min första kommenatar!

2010-03-30 @ 19:41:28
Postat av: Ullel

Nu funkar kommentarerna! Hurra!

2010-03-31 @ 12:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback