Rebozo ringsjal

Det var med en rebozo som jag först kom på tricket att bära i ringsjal, innan hade jag aldrig fått till det. Efter det så har det blivit några sånna också. De flesta är sydda i samma tyg som de vanliga mexikanske rebozona, men den här är nästan lika tjock som Rebozo Robusten. Skön är den att bära i, och jag har sytt den själv. Regnbåge... någonting heter färgen, tror att jag har det uppskrivet någonstans.

L är väldigt intresserad av att bita på saker idag, han har en tand på gång!



Den ligger bra över axeln och jag tycker att det är behändigt med de små ringarna man kan använda då tyget är tunnt. Tjockare tyg, eller bredare, gör att man måste ha större ringar.
Ringrebozo är jättebra tycker jag, de är såpass tunna att de nästan inte tar någon plats så man kan alltid ha en med sig. Billiga är de också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback