Didymos Olaf

Lille gosebo somnade på ryggen då vi gick hem från Kvissle igår. Snarkade gjorde han också *s*  
Knöt upp honom utanför kassorna på ICA och han slocknade nästan omgående M fick åka vagn hem, hon hoppade i och ur hela tiden. I vanliga fall går hon lätt hela vägen men nu hade vi sittvagnen och den har fortfarande lite av nyhetens behag över sig.

Sjalen vi hade med oss hade M valt, hon sprang upp i garderoben och hämtade den här då jag sade att vi skulle ha en sjal med. Den har härliga jordiga färger och är precis lagom lång =)

Olaf var en av tre sjalar i ungefär samma färgskala som jag velade mellan ett tag. Didys Martin och Aare var de två andra. Problemet är ju att jag har lite svårt att bestämma mig ibland så jag måste erkänna att jag faktisk har ägt alla tre... Martin var en storlek för kort och Aaren jag köpte var för ny, så den var inte särskilt gosig. De bor hos andra sjalare nu, men de var jättefina båda två! Olaf är också rätt ny fast han är köpt begagnad, och han är en av de tunnaste randiga Didysar jag har kännt på. Me like.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback