Indio Terracotta

En av de få sjalar jag har som är över fem meter, perfekt att ha då det är vinter och man har mycket tjocka kläder på sig. Då kan man bahöva en något längre sjal, och den här är underbart vacker också tycker jag. Inhandlad från Ebay för att delas, men det blev aldrig av. Det är jag glad för!
Didymos Indio är några av mina favoritsjalar, sköna att bära med och väldigt fina. Och så finns de ju i så många olika fäger och material, det här är en i bomull.



Tog en långpromenad med barnen, lillebror somnade i vagnen och storasyster somnade på ryggen, precis lagom tills vi kom hem. Finns nästan inget som är mysigare än att bära på sovande barn! Hon blev varm och slet av sig mössan alldeles innan hon somnade, lilla hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback